Корисні поради для пошуку роботи в Дніпрі

Виводити по  
  записів на сторінці  

Всього знайдено: 1749

На сторінці: 1 – 20

Сторінка: 1 / 88

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»

Сім головних правил успішної співбесіди

Від успішної співбесіди без перебільшення залежить усе: чи візьмуть вас на омріяну роботу, яку зарплату запропонують і як будуть ставитись у колективі.

У середньому інтерв’ю з роботодавцем триває 40 хвилин, і за цей час важливо показати себе з кращого боку. Але вміння демонструвати всі свої сильні риси – не вроджене, і прикро, коли через зайве хвилювання роботодавець робить вибір не на вашу користь. Назвемо золоті правила, які допоможу...

...

Детальніше

Позитивне мислення: користь чи шкода для досягнення успіху?

Оптимізм – це дуже корисна річ, яка допомагає легше сприймати «сюрпризи» долі та простіше дивитися на те, що відбувається навколо.

Але інколи установка «все буде добре» заважає вам досягати цілей та грає проти вас. Справді, дуже часто позитивний настрій може допомогти подолати хворобу, розв’язати проблему чи успішно скласти іспит. А от коли справа доходить до виконання робочих завдань – оптимізм нерідко...

...

Детальніше

Найняти за 60 секунд. Чому пошуки співробітників затягуються, і як це виправити

Щоб найняти кваліфікованого фахівця, потрібно не лише знайти його.

Необхідно ще й переконати його працювати у вас. Інакше кажучи, продати людині вакансію. Саме продати, а не «впарити». Це два різні явища, про що часто забувають. Продаж vs «впарювання» Пом’ятаєте це почуття, коли приходиш у магазин по праску, а в підсумку дві години ві...

...

Детальніше

Дванадцять підступних запитань на співбесіді та відповіді на них

Часом на інтерв’ю мета роботодавця – не тільки дізнатися про вас та оцінити ваші ораторські здібності, але й поспостерігати за вашою реакцією на стресову ситуацію.

Для цього вам можуть ставити дещо провокативні запитання. До кожної відповіді намагайтеся навести приклад з власного досвіду. Це – 50% гарантії успішної співбесіди. Як ви ставитеся до поразок та невдач? Неправильна відповідь: «Насправді – жахливо. Я дуже вразлива людина з хв...

...

Детальніше

Фінансове питання: як правильно говорити про зарплату на співбесіді?

Робота повинна приносити людям дохід і, в ідеалі, задоволення.

Якщо з другим щастить не всім, то грошову винагороду за свою працю отримує майже кожен. Тому під час пошуку роботи більшість кандидатів цікавить саме фінансове питання. Але не всі знають, коли краще говорити з роботодавцем про заробітну плату, і деколи недоречне запитання може перекресли всі ваші у...

...

Детальніше

Чотири теми, на які варто поговорити з новим колегою в його перший робочий день

Розподіл додаткових обов’язків між співробітниками, низка співбесід і вибір найбільш підходящого кандидата позаду, й уже сьогодні новачок з’явиться на порозі офісу.

Але багато хто забуває, що спочатку важко буде не тільки йому, але і всьому колективу. Тому потрібно поговорити на певні теми задля уникнення незручних ситуацій і зробити так, щоб новий колега якомога швидше став частиною команди. Правила та філософія компанії Внутрішні корпоративні правила різних ...

...

Детальніше

Як рекрутери сканують ваше резюме: 8 підказок

15 секунд – приблизно стільки часу має ваше резюме, щоб привернути увагу рекрутера.

На що роботодавці звертають увагу, коли переглядають сотні відгуків? І як «підсвітити» своє СV, щоб серце рекрутера тьохнуло і майнула думка: «Це він (вона)»? Додайте посилання на профілі «Контакти дозволяють оперативно зв’язатися з вами. А профілі в соцмережах д...

...

Детальніше

Десять кращих порад, як зміцнити психологічне здоров'я

В житті людей, які переживають складні часи, завжди знайдеться щось, що допоможе відчути себе краще, вважає психіатр, доктор Макс Пембертон.

Важливо навіть в поганих ситуаціях знаходити хоч щось позитивне. Спираючись на роки практики, доктор Макс створив список з 10 речей, які допомагають зберегти психологічне здоров'я. Ці рекомендації спрацювали у випадку з його пацієнтами. Цілком можливо, вони допоможуть і вам стати щасливішими. 1. Пр...

...

Детальніше

Вісім ознак токсичної компанії

Грошова винагорода – це не єдиний критерій, за яким слід обирати місце роботи.

Буває, що за високою заробітною платою приховується жахливий колектив, поганий керівник й інші неприємні доповнення. Ось вісім характеристик токсичної компанії, на які варто звернути увагу, коли відчули себе некомфортно. Злі язики Коли професійна ввічливість та конструктивна критика переходять у пл...

...

Детальніше

Десять порад для пошуку роботи після 40 років

На жаль, вікова дискримінація в нашій країні – не рідкість.

Роботодавці наполегливо вважають за краще брати на роботу людей молодших. Часто просто тому, що так прийнято, і в підсумку з певного віку роботу стає шукати набагато важче. Порада № 1Пам'ятайте старе студентське правило «спочатку ти працюєш на заліковку, а потім залікова книжка працює на тебе...

...

Детальніше

Купівля франшизи в Україні. Як не потрапити в пастку

Українці все частіше замислюються про те, як почати власний бізнес.

Однак недосвідченим бізнесменам непросто домогтися успіху, навіть якщо у них є чудова ідея. Тому експерти рекомендують початківцям звернути увагу на модель франчайзингу. Вона дозволяє за відносно невеликі гроші отримати доступ до вже перевіреної стратегії ведення тієї чи іншої справи під наглядом д...

...

Детальніше

Шість змін, які відбуваються з нашим тілом, коли на вулиці стає холодно

Є люди, які живуть у теплому кліматі увесь рік, однак нам з цим не пощастило.

Зима вже скоро, тож варто знати до чого готуватися, адже морози здатні впливати на наш організм. Причому побічні ефекти можуть бути не тільки фізичними, але й психічними. Доктор клінічної медицини Альберт Енн з NYU Langone Health пояснює, на що слід звернути увагу, коли навколишня температура знизи...

...

Детальніше

Хронічна втома: як здолати небезпечну хворобу?

Хронічна втома виникає з різних причин і проявляється, здебільшого, в тому, що після сну чи тривалого відпочинку ви не відчуваєте приливу сил, і так триває протягом декількох місяців.

Робота без вихідних, недоспані ночі, сварки з рідними чи колегами, відсутність здорових звичок виснажують організм та можуть призвести до хронічної втоми, яка, у свою чергу, може стати передумовою більш серйозних проблем. До симптомів хронічної втоми належать безсоння вночі та сонливість удень, від...

...

Детальніше

Навзаєм: 21 запитання, яке варто поставити роботодавцю на інтерв’ю

Перед співбесідою ми готуємося відповідати на запитання роботодавця, проте не менш важливо поставити свої – щоб оцінити, чи варто продовжувати кар’єру саме в такій компанії, а також засвідчити свою зацікавленість у вакансії.

Зазвичай така можливість є наприкінці інтерв’ю. Про що саме варто запитати в рекрутера та потенційного керівника? Чи нова запропонована позиція? Завдяки відповіді на це запитання ви зможете дізнатися, наприклад, про те, що компанія розширює ваш напрямок, адже саме він буде мати великий вплив ...

...

Детальніше

Жінка у чоловічому колективі: поради для комфортної співпраці

На кожному кроці нам говорять про рівні права всіх громадян, незалежно від їх статі, сексуальної орієнтації чи раси.

Попри це гендерна рівність викликає більше запитань, ніж захоплень. І поки на рівні правил впроваджують фемінітиви, жінкам продовжують пропонувати нижчі посади та заробітну плату, ніж чоловікам. Роботодавці це обумовлюють тим, що жінки прив’язані до сім’ї: вони можуть піти у декретну ві...

...

Детальніше

Як керувати міленіалами

Міленіали – це люди, народжені з 1980 по 2000 рік, які становлять 32,8% населення землі.

За підрахунками, у 2025 році міленіали будуть налічувати 75% працівників на планеті. Люди, народжені у 80-х, є старшими міленіалами. Вони виховувалися людьми з покоління бебі-буму або покоління Х, народжених з 1965 року по 1980 рік. Вони отримали таку ж освіту, як і їх батьки, але вже мали доступ д...

...

Детальніше

Рефлекси чи організація: три лайфхаки для успішного управління персоналом

Які б цілі не ставила перед собою комерційна компанія, досягати їх потрібно спільно – командними зусиллями.

При цьому вміння розподіляти ролі, наділяти повноваженнями і в цілому керувати процесом – одні з головних завдань керівника. Роботизація всіх процесів змушує роботодавців все більше дивитися на «людське» в людях, розбиратися в нейробіології, поведінковій науці або теорії поколінь....

...

Детальніше

Як заробити гроші в декреті: 7 ідей для молодих мам

З виходом в декрет багато жінок стикаються з проблемою, як заробити гроші, не виходячи з дому.

По-перше, без професійної реалізації їм стає нудно. Замість планерок – походи в поліклініку, замість спілкування з клієнтами – розмови з мамами на майданчику. Ритм життя у молодих мам істотно сповільнюється. По-друге, кожній жінці хочеться мати хоч трохи грошей на особисті витрати. Наро...

...

Детальніше

Розійтися друзями: як сповістити працівника про звільнення

  За статистикою, керівники зазвичай відкладають звільнення співробітника «на завтра».

Соціологи пов’язують це з тим, що більшість із нас уникає ситуацій, у яких ми «ображаємо» інших людей. А звільнення – це майже завжди неприємна звістка. Також причиною прокрастинації є небажання визнавати свою «помилку» при прийомі на роботу, адаптації або контро...

...

Детальніше

П’ять легких способів економити завдяки роботі

Вважаєте, що освоїти мистецтво економії вам не під силу і накопичити на що-небудь неможливо? Спробуйте 5 надійних і простих способів економити прямо на роботі.

Постарайтеся знайти офіс у пішій доступності від вашого дому. Так, на значну економію це не тягне, однак крапля камінь точить. Якщо на роботу ви будете діставатися пішки, то щодня заощаджуватимете певну суму. Віддайте перевагу компаніям, які надають співробітникам обіди або знижки на х...

...

Детальніше

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»
Нагору Назад