Корисні поради для пошуку роботи в Дніпрі

Виводити по  
  записів на сторінці  

Всього знайдено: 1787

На сторінці: 1 – 20

Сторінка: 1 / 90

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»

Чому робочий день триває 8 годин, і хто це придумав

  Понад сто років тому люди в різних країнах світу були змушені працювати на протязі від десяти до шістнадцяти годин на добу.

На відпочинок часу у них практично не залишалося, а умови праці були настільки важкими, що миритися з існуючим станом речей народ більше не збирався. У позаминулому столітті, в 1810 році, робочі в Англії вирішили виступити проти такої системи. Серед них знайшовся сміливець на ім'я Роберт Оуен, який...

...

Детальніше

Як відпроситися з роботи: п’ять дієвих порад

  Працювати у великому місті з жорстким графіком п’ять днів на тиждень і жодного разу не відпроситися з роботи у керівника не вдається, мабуть, нікому.

Адже всім інколи потрібно відвідувати державні установи, які не збільшують час своєї роботи ані на хвилину, або терміново забирати дитину з садочка через хворобу. Існують компанії, яким не дуже до вподоби те, що їх співробітник воліє розв’язувати особисті проблеми у робочий час. Такого праців...

...

Детальніше

Як вижити в нічну зміну: долаємо головні труднощі

  Кожен, хто хоча б раз опинявся на роботі в нічну, пізнав усі мінуси «совиного» графіка.

Особливо сильно вони відчуваються, якщо ви точно не сова. Проблема № 1 – хочеться спати Цілком закономірно, що вночі людина хоче спати, але це бажання дуже складно реалізувати, якщо в цей момент ви на роботі. Розв'язати проблему підвищеної сонливості можна декількома способами: Виспатися ще...

...

Детальніше

Білл Гейтс розповів, що допомагає наймати та утримувати кращих співробітників

  Не будемо далі тягнути інтригу, мова про гнучкий робочий графік.

«У найближчі роки конкуренція за найкращих фахівців тільки зростатиме. Компанії, які надають співробітникам додаткову гнучкість, отримають перевагу», – вважає найбагатша людина в світі Білл Гейтс. У 2018 році каліфорнійська компанія Zenefits провела опитування співробітників малог...

...

Детальніше

Все інакше: 7 вимог роботодавців, які втратять актуальність

  Шефів та дипломи відмінять, а працювати віддалено зможе навіть будівельник чи хірург.

Наразі це звучить як фантастика, проте в світі поширюються явища, які вказують на те, що і такі перспективи цілком можливі. Звичайно, зміни матимуть різний темп та інтенсивність, проте ринок праці гарантовано зазнаватиме все більших трансформацій. Середовище, в якому можна безпечно факапити, це єди...

...

Детальніше

Скільки чекати адаптації в новому колективі

  Нещодавно найнятий працівник часто запитує себе: «Коли ж дискомфорт поступиться місцем впевненому спокою?» Скоро! Якщо, звичайно, буде дотримано низки умов.

Впевненість в успіху Насамперед перед виходом на роботу «фрешмену» варто констатувати: «Я буду почуватися не в своїй тарілці, і це нормально». І одразу після цього дати обіцянку бути сміливим і переконати себе, що все вийде. Кажуть, впевненість в успіху справи – це вже...

...

Детальніше

П’ять найважливіших гнучких навичок, які потрібно почати розвивати вже сьогодні

  Їх називають Soft Skills (гнучкі або м’які навички) та вимагають під час працевлаштування, а також їм прогнозують велике майбутнє і називають єдиним порятунком від масової роботизації.

Дуже заповзятливі бізнесмени вже встигли організувати сотні курсів, які, за їх словами, допомагають прокачати ці необхідні навички та стати затребуваним спеціалістом. Але що таке Soft Skills, знають далеко не всі. Тож давайте розбиратись і дізнаватись, як займатися тренуванням гнучких навичок у дом...

...

Детальніше

Які помилки керівника приводять до плинності кадрів

  Вам запропонували керівну посаду, і ви хочете набрати стабільну команду.

Але ось невдача – ваші співробітники один за іншим розбігаються після нетривалого періоду роботи. Можливо, рекрутер вашої компанії помилився, рекомендувавши їх вам. А можливо, ви самі допустили якісь помилки... Отже, що демотивує співробітників виконувати свою роботу якісно, захоплено і ефект...

...

Детальніше

Чотири причини, через які ви не знайшли роботу своєї мрії

  Яку роботу ви назвали б ідеальною? Незважаючи на наявність цілком конкретних параметрів, які визначають, що ми хочемо отримувати від своєї трудової діяльності, наші рішення, пов'язані з кар'єрою, не завжди їм відповідають – навіть якщо ми чітко їх усвідомлюємо.

Більшість з нас хоче, щоб робота задовольняла три основні потреби: дозволяла відчувати свою компетентність і майстерність: це досягається за рахунок можливості перевершити очікування, що пред'являються до поточної ролі, і рости через навчання, підвищуючи якість навичок; давала відчуття сп...

...

Детальніше

Сім порад для вдалого проходження випробувального терміну

  Ви отримали гарну роботу, і тепер вам здається, що все найстрашніше позаду: більше не потрібно розсилати резюме та вигадувати оригінальні супровідні листи, хвилювання від співбесіди залишиться лише у страшних снах, і ви назавжди забудете про шахрайські компанії.

Але насправді розслаблятися ще рано, адже попереду на вас чекає випробувальний термін – не менш хвилюючий та відповідальний етап. Пройти його успішно може бути важче, ніж здається на перший погляд. Існують компанії, які серйозно ставляться до онбордінгу (процесу прийняття та адаптації на робо...

...

Детальніше

Ефект крижаної ванни: як поводитися на стресовій співбесіді?

  У багатьох компаніях використовується такий неоднозначний формат співбесіди як стресове інтерв’ю (або його елементи).

Рекрутери мають протилежні погляди на такий спосіб перевірки стресостійкості кандидата. Одні впевнені, що це – гарна нагода дізнатися, як потенційний співробітник поводитиметься під тиском. Інші вважають це неетичним, гадають, що будь-яка співбесіда апріорі стресова, адже кандидат хвилюється....

...

Детальніше

Гіперчутливі скандалісти: 8 причин боятися покоління Z

  Представники покоління Z, які народилися між 1995 і 2009 роком, виходять на ринок праці.

Це не тільки найчисельніше покоління, а й найвпливовіше. Представники цього покоління вже показали свій потенціал в університетах, а тепер ці люди, народжені в цифровому світі, виходять на роботу. Основні причини критики на адресу представників цього покоління – нібито властивий їм егоїзм, не...

...

Детальніше

Ідеальний кандидат нового десятиліття: який він?

  Це десятиліття стало знаковим та трансформаційним.

І поки Ілон Маск запускав червону Tesla в космос, а світом ширився 4G, на ринку праці теж відбувались зміни. Найпомітніші – у тому, які якості почали шукати рекрутери у кандидатах. Це сталось не лише через міленіалів, які вивели галузь за рамки шаблонів про освіту, гендер чи вік, але й через ...

...

Детальніше

Десять простих правил, які допоможуть покращити пам’ять

  Через постійну зайнятість, перенасичення інформацією та допомогу смарт-гаджетів страждає наша пам’ять.

Ви починаєте забувати зовсім буденні речі: купити хліба, зробити звіт чи ім’я нового друга вашої дитини. Аби бути в тонусі, пам’ять потрібно постійно тренувати. Наведемо прості та незвичні правила, що допоможуть «підкачати» вашу здатність запам’ятовувати та згадувати п...

...

Детальніше

Чому слід ходити пішки: 9 вагомих аргументів

  Всі лікарі та спортивні експерти сходяться на думці, що ходьба – найбільш безпечний вид фізичної активності для будь-кого.

Вона доволі ефективна, аби тримати під контролем вагу та запобігати хворобам. Вона ідеальна для того, щоб «розвантажити» мозок та подумати про своє, помилуватися навколишньою природою, якщо ви прогулююєтесь парком чи заповідником. А якщо у навушниках ще й звучить улюблений трек, вона ле...

...

Детальніше

Знову спізнилися: 12 порад, які допоможуть позбутися поганої звички

  Ви так і продовжуєте одягати не попрасовану сорочку та снідати на ходу? Ваші колеги давно розпізнають вас як того, хто постійно спізнюється, а керівництво вже стомилося робити зауваження? То, можливо, проблема не в обставинах, а у вас? Пропонуємо поради, які допоможуть перетворитися на містера чи місіс пунктуальність.

Напишіть розклад дня, тижня, місяця Якщо вам важко запам’ятати все, що запланували, ви постійно плутаєтеся що і коли повинні зробити – на допомогу прийде старий добрий щоденник, в якому погодинно/похвилинно можна запланувати день, тиждень, місяць. Також сучасні гаджети допоможуть у цьом...

...

Детальніше

Як зробити правильний вибір між кількома робочими пропозиціями?

  Стрес співбесід лишився позаду.

Виявилося, що останні роки ви займалися цікавими та амбітними проєктами, маєте заманливе резюме, та ще й говорите переконливо. З десятків кандидатів на посаду запрошують саме вас. Проте тоді, як ви ще не цілком встигли за себе порадіти, виринає нове, не менш стресове завдання: обрати з багатьох сам...

...

Детальніше

Cпівробітники, які не до кінця звільнилися: чому це небезпечно для колективу?

  Так вийшло, що на ринку праці є криза.

Незважаючи на ринок здобувача, здобувач на цьому ринку теж нещасний – йому не вистачає потрібної або бажаною роботи. Так, вакансій – тьма. А ось роботи – нехай навіть не роботи-мрії, а просто гарної, затишної, потрібної і важливої роботи, на яку хочеться мчати, немає. Тисячі профе...

...

Детальніше

Чому ми втрачаємо співробітників: результати опитування

  Ринок праці невблаганно прискорюється, оголюючи сформовані протиріччя.

Наприклад, більшість роботодавців впевнені, що буквально вивертаються навиворіт, щоб залучити й утримати персонал. Дати прийнятну зарплату та умови праці. А у відповідь бачать повну невдячність – нині співробітники компаній набагато швидше змінюють роботу, якщо вона їх не влаштовує. Як відзна...

...

Детальніше

Як привітати колегу, коли часу обмаль? Вісім креативних ідей

  Перед вами завдання – привітати: швидко та недорого, але перевірено та якісно.

Пропонуємо до вашої уваги декілька ідей, які допоможуть бути уважним, ввічливим колегою та просто зробити офісному приятелю приємно. Дані поради можна використовувати не лише в робочих відносинах, а й у повсякденному житті. Подарункові сертифікати в інтернет-магазини Сьогодні інтернет-магазини косм...

...

Детальніше

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»
Нагору Назад