Чого не варто обговорювати з шефом, навіть якщо дуже хочеться

Приятельські стосунки з керівництвом, як і з колегами, – це прекрасно. Однак є декілька стоп-тем, які краще залишити для спілкування з рідними та близькими.

1. Фінансові питання

Не потрібно розповідати шефу, навіть по-дружньому, що ви на мілині, або що не вистачає грошей на навчання дітям тощо. Навіть якщо ви (чомусь) просто вирішили поділитися цією інформацією без будь-яких натяків, вас можуть зрозуміти неправильно. І, швидше за все, так і зрозуміють.

Що чує шеф: за допомогою довірчої бесіди ви намагаєтеся використовувати його, натякаючи на те, що пора б вам підняти зарплату. Навіть якщо це не так. Якщо не хочете, щоб вас неправильно зрозуміли, не заводьте ті бесіди, які можуть до цього призвести.

2. Особисто-сімейні питання

Ви розлучаєтеся, у вас проблеми з батьками, діти не слухаються і не їдять кашу, набридла самотність? Поговоріть про це з друзями або психотерапевтом. Шеф зовсім не та людина, яка хоче чути цю інформацію. Ви говорите, що вдома проблеми, просто бажаючи поділитися або виправдовуючи свій поганий настрій.

Шеф чує: проблеми в особистому житті можуть привести до помилок. Варто придивитися до того, як працівник виконує свої завдання, можливо, не давати серйозних проектів.

3. Колеги

Обговорювати з керівником своїх колег остання справа. Навіть якщо з шефом дружні стосунки. Ви можете сказати щось таке, що спричинить за собою цілком серйозні проблеми для іншої людини. Якщо це не робочі питання, і ви не обговорює підвищення зарплати підлеглого або його досягнення і успіхи, то краще взагалі не торкатися цієї теми.

Що чує шеф: відомо одному шефу. Але будьте впевнені, він використовує інформацію, почуту від вас, і не факт, що вам це сподобається.

4. Політика

Добре, якщо ваші політичні погляди з керівником збігаються. А якщо ні. Ось так скажете зопалу щось про того чи іншого політика, різко висловите свої погляди, а виявиться, що в числі опонентів, яких ви вважаєте, м'яко кажучи, недалекоглядними, є й ваш шеф. Приємного буде мало, це вже точно. Так що краще уникайте політичних тем, щоб і керівництво не розчаровувати, і самим не засмучуватися.

5. Здоров'я

Одразу варто зауважити: якщо у вас є проблеми зі здоров'ям, що вимагають особливого графіка, додаткових вихідних або якось ще безпосередньо впливають на вашу роботу, про них точно треба сказати.

Але якщо ви просто вирішили поскаржитися на хворий зуб або похмілля після вчорашньої вечірки, краще промовчати. Пам'ятаєте, навіщо ви прийшли на роботу? Правильно, працювати й приносити благо компанії (і собі, звичайно). Розмови про зубний біль не допоможуть вам виконати завдання швидше та краще. А шефу, все-таки, в першу чергу цікавий саме цей результат.

Що чує шеф: зараз мені не до роботи, у мене болить живіт, я не хочу дзвонити клієнтам, мені все одно, що у нас горить план.

Краще візьміть лікарняний: і самі відпочинете, поправите здоров'я, і на професіоналізмі вашому це ніяк не позначиться. А якщо дуже вже хочеться, щоб вас жаліти, поділіться з друзями або зателефонуйте мамі.

https://www.work.ua/

 

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад